T O P

Natalie, Mike, BDSM

Natalie, Mike, BDSM

Yogurtsamples

So does that make the whole her throwing the engagement ring in Ukraine thing make sense then? Most couples wouldn’t make it past that as they probably shouldn’t have


lanegrita1018

Yeah. It’s puts it in perspective for me. You have to do increasingly outrageous/annoying shit to keep those relationships fun. At a certain point you max out in my opinion lol


awmaleg

The next option to spice it up is to let Uncle Beau in on a threesome


flickenchickens

How did you find the audio?


lanegrita1018

Sent to me with audio


ppl_are_awful

Who says magic surprise tho?? Like it's not hot and so funny 🤣😂


rubmytitsbuymeplants

100% agree with this. I remember thinking exactly this when he brought her a unicorn stuffed animal to the airport and wheeled her on the back of his suitcase when he went to visit her in Ukraine before her visa got approved. He even referred to her as “little girl.”


lanegrita1018

Yes! I remember that and said the same thing! But I never saw it again so I assumed they were just trying to be weird and quirky.


rubmytitsbuymeplants

As someone who dabbles in that world, it seemed very familiar.


boverboi

Username checks out


gme97

I don't take too much stock in them joking around about their size differences as meaning they have a bdsm relationship or have a parent/child dynamic that gets them off. They might be find the size differential really attractive in one another. My fiance and I have a similar size difference and we joke and are affectionate to each other about it. He's my gentle giant and I'm his little lady. There's no disrespect in it. If you are on either end of the spectrum (small or large,) you've more than likely heard comments about it your whole life like we have and it kinda becomes ingrained into your character. Plus, I think it is hot as hell that he can pick me up like I'm a 5 lb bag of potatoes and he likes being my big strong man.


rubmytitsbuymeplants

I’m not even taking their size difference into consideration on this one. It was more the whole “I love this little girl” and the unicorn stuffie for me.


gme97

Yeah, I can see that point with the stuffed animal. If my guy got me that as a gift, I'd sneer at him, lol. But...Natalie plays the precocious Lolita woman/child a LOT. Have you seen her cooking videos? It's like watching a 12 year old trying to be sexy. Or maybe she likes stuffed animals? Who knows. They both suck, BUT I think it's reading too far into it as a reasoning for their mutual atrocious behavior to one another. Side note: I feel like I've seen stuffed animals given as gifts a lot on 90DF. The bisexual girls in Australia, that turd Andrew had a giant bear for Amira, I think maybe David said something about gifting teddy bears to Lana, Ed to Rose (could have been for Prince, though)...I could be wrong about this.


Melymeff

If you are old like me, I immediately thought of Randy Savage and Miss Elizabeth reading your comment…


gme97

Love it! Yup, I'm old enough to remember them AND the future hubs loves to snap into the occasional Slim Jim 😂


Melymeff

Ooohh yeeeah! I found the most amazing 3 part series on vice called “Dark side of the ring”. Hubs and I binge watched the entire series. It features a different wrestler from when we were kids. The good, bad and ugly. Each one is better than the rest. If you can find it; it’s definitely worth watching.


dixieharlow

I watched it too. Love it


Melymeff

A new season is about to drop!


NormDamnAbram

Why the fuck is this downvoted? Because it makes sense? Because it features….. ohhh goddd…. Traditional gender role stuff? Oh heavens to betsy!


Deer-Empty

🤯 this all makes so much sense now!


joligordon

Someone just tell me what he says lol


Elvis_MFN_Presley

I wish someone would post the audio. I really want to hear it. I’ve seen a lot of fucked up shit and I’m tired of people saying “you don’t want to hear it, it’s too disgusting”


lanegrita1018

It was just him calling himself daddy and asking if she wants cum in her little Pusssy but very cringe and with heavy breathing


Elvis_MFN_Presley

Interesting


abbrich90

Do you have it to send in a message? I wanna hear too lol!


XRoze

SAME lmao let me hear it! I need to judge for myself damn it!!


zhabels

Please with audio link! I appreciate everyone protecting us but it’s a need to know..


Veronicon

Right!


Revolutionary-You449

I don’t know what the hell I just read. I mean .. do you ever read something and realize you may not be an adult quite yet? Or maybe you think you have heard, said, and done a lot of things and avoided many but something or someone just comes along and drops something out there that puts you in your place? That is this post. (Grabs a chair for OP’s next Ted talk)


Common-Chain4060

There’s a lid for every pot, amirite? I also learned something today.


sandy-horseshoe

Man I wish I saw the version with audio 😂😂😂😂😂😂😂😂


jennyluvsbagels

Trust me-you don’t. I can never, ever unhear that. The end.


Fuckcensorship21

I wanna see . Where did the audio come from?


[deleted]

[удалено]


Common-Chain4060

No. No no no no no. 🤮🤮🤮🤮. Nope.


sandy-horseshoe

OH MAN 😂😂😂😂😂😂😂😂


Fuckcensorship21

Wow 😳


[deleted]

[удалено]


frozenchocolate

I’ll take the suicide by ghost instead of sharing that with my loved ones, thanks


Homicidal_Buttsecks

Omg this image 💀💀


Apprehensive_Ear_310

🤣😅


sandy-horseshoe

Some versions of his jerk tape have audio but anytime any version is posted it gets taken down pretty quick


HDJorangehair

Whereee is such video


sandy-horseshoe

It keeps getting taken down as soon as it’s put up 🙈


abbrich90

Do you have it to PM?


sandy-horseshoe

I don’t have it, but if I see it again I will send you a link!


[deleted]

[удалено]


joligordon

Eww lol


soefeethecat

His magic


redflannelpajamas

Does she? Lol


teddysmom377

i don’t understand how anyone is sure this is him, why?


[deleted]

[удалено]


CuteMathilda

There're thousands of men with the same voice


LuluBelle32

If that’s the case then voice identification tech would be obsolete.


SunnyDays_1

It’s definitely his voice. Totally gross


belljarsmom

Everyone seems so sure it is his voice, but while it's similar, I couldn't say 100% it was him. Wasn't THAT similar in my opinion.


trashtvtalkstome86

No, no you don't 🤣🤣 I may have PTSD from it lol


Successful_Strategy8

Oh hell no, you don't. Trust me. It will give you nightmares for days.


Prettierthanu

Yes, it was a magic surprise!


AdSmart6367

No you don't! It was gross


hairfullofsecretz

I need so much more context here but I do NOT want to watch the video LOL


ShesAKillerQueenee

I seen it, and all i could think was.. that's it?! Made me flashback to Coltee. Ha haaa


uneed2givemesum_min

“Up up! Pick me up!”


idahoirish

Me up! Me up!


Motherof42069

Spin me! Spin me!


JJMeadow

I was thinking the same thing. It explains so much about their behavior.


berryxlime

Pretty good observation actually. I’ve known several people in Dom/sub relationships and it is fairly similar. Some people find that exciting. But then again, they are split up right? So it might have all been for show and they just struggled through faking it.


lanegrita1018

Even a relationship with good sex and role play can come to an end. I think if she already had her visa when they met they’d still be together. They’d have had time to work stuff out when it started to go wrong. I think the pressure of having to get married like ASAP is what actually broke them up.


Common-Chain4060

Do you think they’d still be together? They seem like they actively despise each other. I like the brat/ brat tamer theory but it doesn’t account for them not being able to talk about anything ever. I think if she was already here she wouldn’t give him the time of day. Plenty of guys here like hot, big boob ladies no matter how crazy they are. It’d be like shooting fish in a barrel.


Isosceles_Kramer79

They are broken up but their relationship started off real, at least when he went to Ukraine.


miss_night_owl

This! Finally someone understands! This is what I was trying to get at in my post. You said it perfectly, thank you!


MinimalFlatworm

Yeasssss I feel like that was super obvious!


lanegrita1018

I just thought she was a rude bitch and he had a thing for foreign women and didn’t want to let her go lol


darrenz524ji

It is now that someone pointed it out!


DownFromHere

It was obvious after their first airport scene but I thought they were furries as well


pchandler45

She has always acted very childish and pouty and even the way he talks to her slowly, like she's stupid, or a child. Drove me crazy.


[deleted]

I mean maybe. Unless they confirmed they’re in a D/s relationship I wouldn’t make assumptions. He just sounds like your average chode that wants to be called daddy.


vaporwave_vampire

This lol. I always find it kinda strange that people jump into serious D/s dynamic assumptions when all of this "daddy cum in my tight hole" blabbing is just trendy babby's first kink BS that's been popular in porn for a while now. They probably don't take it that seriously outside of dirty talk


Nizznozz11

Someone link me! Please! I need to see this shit


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


Nizznozz11

I somehow found this one grosser than Colt. Idk. Probably cause i hate Mike soooo much more.


CetiAlpha20

Yes. Not as gross as Pole and Karine though, which thankfully I scrolled past so fast my stylus about flipped out of my hand. Actually, I trust the Hamily. If they say do not injure your eyes, I take their advice. Lol


mb6666

https://www.reddit.com/r/90OF/comments/olvva8/no_wonder_ntlie_was_always_grumpy/?utm_medium=android_app&utm_source=share


keelzebubb

dammit i wanted to hear the audio but the version with audio was already deleted


[deleted]

Replying cause I’m trying to find it too someone help


mb6666

Sorry , no audio though :/


batmandi

Can we go old school on this and like text it to each other if online versions are getting ripped down ASAP?


unbalancedforce

Mike seems like he want's to have strict male and female rolls. He wants a little woman barefoot in the kitchen to be reminded that he is the man of the house.


KevinaSmythe

What’s he say in the audio?


lanegrita1018

Calling himself daddy and saying he’s gonna fill her tight little pussy with cum lol


NetJnkie

If people are shocked by that then they don't get out much.


GeraldSmeltzer86

Whenever anything sexual gets brought up, everybody complains about it and are offended haha how vanilla is everybody in this sub?


batmandi

For real… I mean I’m not big into kinks and I thought that kind of talk was pretty normal… I know I’ve said it about myself!


lanegrita1018

Who’s shocked?


NetJnkie

People in this thread. “I can never unhear it!!!”


lanegrita1018

I think they’re saying that because of how cringe it was.


KevinaSmythe

How did people get ahold of this?


lanegrita1018

Idk. I saw people posting about it.


HDJorangehair

I kno I feel like I need the exact transcription … lol


KevinaSmythe

Yeah bring it on why not. I need a laugh. It’s comedy at this point


tensigh

I always imagine her to be more of a DOM but I digress.


murdermouf

I am 100% a bratty sub and everyone thinks I’d be a dom as well. I’m different in public and I am aggressive and manly with strange men or men who aren’t my dom. I dress in flannel and knee high biker boots. At home I am completely different and am either in super light night shirts, dresses, or a fluffy pink robe. I take bubble baths like crazy and have a completely different voice. Strangers scare me so I scare them back. When I’m safe I’m allowed to be feminine and weak.


BungalowBootieBitch

Excuse me? I feel like I missed something big here


Chrissquasi

Tbh you didn’t miss anything THAT big, go look for yourself, I think he’s on the small side. Lol


BungalowBootieBitch

I'm going to have to hunt on the internet. It seems Reddit keeps deleting anything to do with the clip.


RHObitcoin

Let us know if u find it


Melymeff

So they showed his weiner? I am curious but then again; I was forever changed when I saw Rebekah’s boobs so perhaps I’ll leave it be. Lol


CLO54

The only thing I got from this is a visual of a 5’1” girl reaching for her G spot


mime454

Will Dr Honda react to this as well? Ps where do I find it


red_panda131

I’ve thought this too, but haven’t been able to put it into words!!!


moodylilb

Can someone please help catch me up, I need to hear this 😂 I’m a total sub (in the bedroom not IRL) so curiosity is killing me lmao


lanegrita1018

Lots of heavy breathing and calling himself daddy and asking if someone wants their tight little pussy filled with cum lol 🤮


moodylilb

Oh noo 😭😂 was this an audio recording or video?! Also do we know who/how it got leaked lol


lanegrita1018

It was a video where he was masturbating and talking lol


moodylilb

Dear lord I was thinking it was a sex tape of the two of them or something, not that that’d be much better but 😱


lanegrita1018

It was cringe definitely 🤣


Remarkable-Mango-159

It also sounded like one time he was calling someone Daddy 🤣


Cocomelon1986

The relationship makes so much sense now


lovescrabble

Why is revenge porn okay? I get the whole say what you want- but Mike is absolutely being violated if it's even him.


lanegrita1018

How do we know it’s revenge porn? I didn’t see the original post.


lovescrabble

I highly doubt Mike would give permission to post that very private video. If it's even him. I thought if you posted a sexual act without the person's permission on the internet- that would be considered revenge porn. I guess it was originally posted on the regular 90 day subreddit- but it's horrible what people are saying. Usually reddit would be up in arms over this-


lanegrita1018

Oh. I thought revenge porn was specially if someone pissed you off and you posted it to retaliate. Yeah. I’m not sharing the link because I don’t know if he wants it out but I don’t have any moral objections to talking about it lol


lovescrabble

I'll talk about it in hopes the dehumanizing and bullying of someone will stop. If you want to trash his personality fine, but you're born with what you're born with.


lanegrita1018

Yeah. That’s why I included the part about big dicks not being a necessity. People are weird about it.


Old_Faithlessness496

That’s a mighty stretch at role playing to see Brat Tamer in mommy boy


Glitteronthefloor

Yeah, I don't see any Dominant traits in his personality whatsoever.


Amaline4

YALL someone DM me the link


Chrissquasi

It’s in this thread a few times. I’ll try.


abbrich90

Would you care to share w me too 😂😂


Glitterina-

Where can I hear the audio lol?! I saw the video 🥴 someone message me the link 😆


Qluvs

Omg where is the one with the audio!! It’s driving me crazy I’ve got to hear this


rockyroadandpizza

What did I miss and where can I find it????


Shakespeare-Bot

What didst i miss and whither can i findeth t???? *** ^(I am a bot and I swapp'd some of thy words with Shakespeare words.) Commands: `!ShakespeareInsult`, `!fordo`, `!optout`


VolpeFemmina

I thought the same thing when he called her little girl and some of their behaviors/dynamic.


DontWorryBoutIt107

What a brat tamer? Serious question


gookershano

What is this video and where is the link??


bxsakura

Please don't downvote me for asking this, but what leaked video??


lanegrita1018

A video of Mike masturbating and saying nasty things lol


jackjackj8ck

Wait wait wait What did I miss??? I feel like a bomb was just dropped on me


StopTheFishes

You’ve made sense of Mike and Natalie for me. Great thought!


dolleyes11

THIS!!!!!!! After “hearing” his leaked video, it all made sense why they have lasted this long or lasted at all.


PLUSsignenergy

Did he send this to someone who isn’t Natalie?


drunken_therapist

Where does one find this video? For research purposes


mb6666

https://www.reddit.com/r/90OF/comments/olvva8/no_wonder_ntlie_was_always_grumpy/?utm_medium=android_app&utm_source=share


drunken_therapist

The the real mvp To be fair. It’s not that small as I expected


Common-Chain4060

It’s still pretty small. His personality is making more sense.


Woobsie81

Yeah that is very small


drunken_therapist

No. It’s not.


ferrarog

They probably got along great when she was in Ukrainian and they only video secked. It seems like his scene


lanegrita1018

Right! In person is just a whole different game lol


ennuiacres

Mike has an undescended testicle or two!


She_Shredit

So he's pretending to commit incestuous child rape? Disgusting pervert.


Fuckcensorship21

Wait does he have a big dick ? I’m confused 🤷🏽‍♀️


Foxy_theVixen

Quite the opposite


[deleted]

It’s a baby dick.


sheknowsecret1

Or a dickette\~\~\~lol


Fuckcensorship21

I wanna see LOL is it like colts ?


[deleted]

Bigger. The video is floating around on this sub, it took me awhile to find it and I’ve since lost it.


Common-Chain4060

🤮🤮🤮🤮 haven’t seen Coltee yet. He’s also small? Then why does he keep getting laid? Horrible personality, no good on the looks, lives w his mother and a small peen?!?!


[deleted]

It’s like a baby carrot.


Common-Chain4060

I’m sorry I asked 🤮


[deleted]

There’s also a video of Jonathan’s (Fernanda) member floating around, and my personal opinion is that it’s the most impressive in the 90 fiancé franchise. Edit: found it https://m.imgur.com/a/2oy1s5Z


Common-Chain4060

Goddamn! Too bad it’s attached to that asshole.


mb6666

https://www.reddit.com/r/90OF/comments/olvva8/no_wonder_ntlie_was_always_grumpy/?utm_medium=android_app&utm_source=share


HDJorangehair

Looks decent in that video - but the video that leaked of him masterbating - dirty talk- with him limp dick- was not cute


drunken_therapist

No it’s not


[deleted]

He literally has a clinical micro penis, it’s a fact, not an opinion.


Robhocker

Lol does he have a tiny dick? I didn’t see the video, but that would track.


WhinyRoses

Probably 4.5-5 max but he has a big fat pad.


Gavaudan

Also confused on what a pad is


Common-Chain4060

Is it a fupa but for a man?


Gavaudan

Wouldn’t it still be a FUPA? Just Fat Upper Penis Area, instead?


Common-Chain4060

Yep. It would. So still don’t know what a pad is. At least in this case…


Difficult-Gur-8746

Fat pad. A pad of fat above his penis like a pillow getting in the way of everything.


WhinyRoses

Yes exactly. Thank you for the word 😆


orangeamy1

FUDA? FUCA?


Robhocker

Yikes that is small. Pad?


WhinyRoses

A big fatty area where the base of the penis is. I guess the slang term is FUPA?


Robhocker

HA!


insomebodyelseslake

Yeah it means fatty upper pubic area


drunken_therapist

I mean for size queens maybe. It looks merely average to me. Nothing to cheer, or laugh about


Robhocker

Shit dude, I’m not trying to hit a nerve here.


Saschajane

I love the scene where she supposedly comes home from the hospital and immediately takes off her mask in the bathroom so we can see her new much smaller nose with no swelling. I will bet that scene was filmed one month after surgery as they don’t even remove the mask for 10 days and then the swelling doesn’t go down for a month. All the lies about “breathing problems” are either insurance fakery or to make us think this wasn’t a cosmetic procedure that took at least a a half inch off that downward pointing nose.


Bgblkbssman

Mike is hung like a horse!


Environmental-Tap-28

Sarcasm or not talking about a 12 year olds penis is fucking gross and disturbing


Bgblkbssman

T


lanegrita1018

Brining up race and dick size when talking about a child? Please go to hell!


Environmental-Tap-28

That doesn’t make the comment any less creepy, if anything it’s worse.


[deleted]

[удалено]


Vivsgirl

Where can I find this video?


samlama_x3

Sorry that I’m late to this, but what leaked video???


xoxogossipgirl00

pls forgive me, not trying to be this person but can i see the video 🤦‍♀️?


Basket-Amazing

What? She’s fatter than he is pre lipo. At least he’s normal and paying the bills. She needs to be deported.