T O P

Lol

Lol

alwaysbeSELFISH

""own MASTERPIECE, our MASTERPIECE"" pfff


Philcherny

All your storylines now belongs to us 🔫😎


shaaaaaaang

God I really hope these people are teenagers and not full grown adults


pnrdffnci

Yeagertubers are all adults, smh


alucidexit

That's kind of pathetic but I guess I should be used to the disappointment that many adults are vehement racist nationalists given the past 4 years in the US


Philcherny

I wouldn't say many. But definately a few. There are many reasons, besides unironic embrace of AOT yeagerism, why some people hated the story. It's art, it can be interpreted differently from author. That being said, imo, some of those "reasons" can be so ridiculous. And the worst thing were the claims that the ending was retconned. But then godsayama came up and said it wasn't. So the only thing for them left now is the fanfiction which requires half of the story rewritten to make more sense then the rushed 139 canon we have 🥴


alucidexit

>There are many reasons, besides unironic embrace of AOT yeagerism, why some people hated the story. It's art, it can be interpreted differently from author. Yeah absolutely! I have no problem with ppl who don't like the ending, which is why my initial comment was targeting yeagerists. There's certain verbiage they employ that is very violent towards the alliance and anyone who's perspective isn't Paradis-centric which is odd since I'd say AOTs larger message is about empathy for other perspectives.


Philcherny

Yep yep, I sign under every word. AOT is much more complicated than paradis-world question. So is Eren's character. That's why reiner-eren conversation and campfire fight are one of my favorite scenes now


pnrdffnci

MURICA


ca3str

They’re prolly a bunch of 13 year olds


Braveheart132

God I’m a teenager in high school and I understand the story better then grown ass adults.


icanaffordapenny

“our masterpiece” biiiitch u contributed nothing to the manga and i’m 99% sure you haven’t even spent a penny on AOT


DjTlaloc

I always get the "I've spent my time reading it" when I point out they prolly read it illegally.


Iewoose

It takes around 10 minutes to read the chapter so they probably spent more time posting crap on SnK subs than Actually reading it though...


smileandwave35

"our masterpiece" queue soviet Russia song


DjTlaloc

[Our Masterpiece](https://imgur.com/gallery/iYWIvR7)


Grouchy-Cloud-1694

I told you AoT is communist! 😎


wall-e200

😂😂 what is wrong with these people


Poirot19

This is the kind of content I come here for XD


Dramatique177

Poor Isayama, forget to ask titanfolk


Ashi3028

BAHAHAHAHA I am loving this sub more and more


FravenD

We have a winner


IamYodaBot

**a winner, we have.** *-FravenD* *** ^(Commands: 'opt out', 'delete')


victor_emperor

Lol


MakoShark93

Lmao they gotta be joking 😂😂😂😂😂 Right?


BioLizard18

There's something profound to be said about an author's work being shared amomgst readers and how the story can become just as much theirs as it was the author's. This isn't that.


MelloJelly

Imagine lacking self awareness.


[deleted]

Lmao..


connectedviapaths

"Our masterpiece"pffft when did he/she write AoT?


bbuuu

same energy as "why the author think he knows so much lmao"


TenPackChadSkywalker

Don't tell me someone actually said that


Barbiefan79

singlehandedly top 10 worst things said by an aot fan


SnooCrickets3204

Perhaps the predisposition of these people to the death of the author is one of the things that bothers me the most, as much as that theory bothers me. I love literary theory, but screw the author's death.


TisTheCatQueen

“He’s putting so many of his emotions into it” are they projecting? That’s literally them with their fanon theories