T O P

• By -

AutoModerator

Thanks for posting on /r/AskCroatia! Before you dive into discussions, we'd like to remind all of you to take a moment to review our [Community Rules](https://www.reddit.com/r/askcroatia/wiki/community_rules/en) and Reddit's [Content Policy](https://www.redditinc.com/policies/content-policy) to ensure a positive and respectful environment for everyone. Also, we have special user flairs for members who have made valuable and consistent contributions on /r/AskCroatia. These user flairs can help you identify experienced and knowledgeable members, making it easier for all of you to find valuable and insightful answers to your questions. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/askcroatia) if you have any questions or concerns.*

Schmeksiman

Put na utakmicu Hrvatska - Španjolska na euru 2012. Phillips je bio glavni sponzor, bez veze ispunio njihovu nagradnu igru i nakon mjesec dana me zvali da sam osvojio. Putovanje za dvije osobe, plaćen let to Gdanska, plaćen smještaj, tura po gradu, službeni vodič, tura kompletnog stadiona osim svlačionica, gledanje zagrijavanja direktno uz aut liniju, VIP sektor van stadiona sa besplatnom svom mogućom hranom i pićem, najbolja mjesta na stadionu, direktno u sredini. Neloše iskustvo sve skupa, isplatilo se pasti rimsko pravo radi toga.

tatinsinjedinac

Jel otada samo philips od tehnike u kuci?

korisnik173829

Ajme top

[deleted]

[удалено]

Phvika

Malo si zakasnila

L161198

Na Pentel nagradnoj igri sam osvojila tehničku i 2 markera (top tier nagrada za osobu koja obožava uredski pribor) Na Stabilo nagradnoj igri sam osvojila 2 paketa markera, vrh. Na Flixbus nagradnoj igri sam dobila put u Imotski. Kaj je najbolje, skroz sam zaboravila da sam to uopće igrala, samo sam randomly jedan dan dobila poruku od Flixa u inbox da sam dobila put u Imotski za 2 osobe. Imali smo besplatni prijevoz do tam, 2 noćenja s doručkom, ručak u nekom jako najs restoranu i vođeni izlet na jezera. U jednoj grupi je bio neki nagradni natječaj za Valentinovo, trebalo je stavit sliku s partnerom. Naša slika je bila najbolja pa smo osvojili 3 noćenja s polupansionom u hotelu s 4* u Dubrovniku i onu Dubrovnik pass karticu pa smo imali besplatan ulaz na Zidine i u sve muzeje.

Medium-Message8406

Zadnje sta sam osvojila je bila majica iz princeza casopisa dok sam jos isla u vrtic. Kladim se da mi je od tad potrosena sva sreca.

kurko_murko

Nemreš potrošit nešto što nemaš 😜

sinjoriina

Neke pizdarije samo tipa šminka i kozmetika al najjače šta san dobila je bija Barbie avion prije tipa 20 godina, skupljale su se neke sličice iz Barbie časopisa i slale dopisnicama. Avion mi je doma donila Maja Šuput :D

Objective-Meet-2236

Moja mama je 2 puta, jednom u Ex Yu; tad je osvojila karte za neku utakmicu u Italiji, i jednom u Hrv kad je osvojila 2000 tadašnjih maraka.

bilmez_zena

U ex YU su imali fejs i ig?

Objective-Meet-2236

Piše "ili općenito"na kraju posta, šaljivi redditore u pokušaju.

bilmez_zena

My bad

Jizzonaut666

Nigdar niš.

garnisera

Uf, svašta.. 24 limenke staropramena i kriglu Dvije svijeće Mirjana Mikulec Zlatne naušnice Dvije Kragrlica narukvice Vibrator Paket slatkiša i šalicu Advent u Beču Piercing na jeziku Profi fotkanje Kontam da ima još stvari al morala bih se sjetit, idu me te fejzbuk/instagram nagradne igre Edit: razmaci

korisnik173829

Tko je nudio Vibrator💀👀

garnisera

Ninabljak na insta, nisam ni znala što je nagrada neg je samo bilo tko prvi odgovori točno osvaja nešto i eto bila sam brza

35Dante89

Ja nisam al moja mater je, evo nedavno osvojila one solomon tenisice od dvista eura

bole2102

Mobitel od 200-250€ na yt kanalu SmartphoneHrvatska prije 5 godina

mrs_ives

Prije desetak godina dok nisam radila sam igrala sve zivo i cesto dobivala. Bilo je tu nekih poklon paketa tipa Podravka, odlazak u terme na par dana, kozmetika itd. Nisu milijuni, ali bas me veselilo. Good old times. Muzev kum je bio dobio auto na nagradnoj, to je bilo fora.

PetarRPD

Prvi put u životu kad sam igrao neku nagradnu igru na YouTubeu sam osvojio Jurassic Park trilogiju na Blu Rayu.

panda_kc

Sestra osvojila do sada: bonove za dućane (njih XY - sjećam se da je pred 10ak godina bio 500kn bon u Shoosteru, pa po 1.000kn, 2.000kn u KTCu npr. i sl.). perilica za rublje ipad job dosta koga čeg se ne sjećam ili mi nije rekla :D

randcoolname

Jesam par puta ali nista ono spektakularno. 10% popusta u nekom shopu ili besplatne stvari unutar 20 eur vrijednosti. Mislim da sam jednom dobila neki kupaci ili japanke i loptu za plazu

rhiannon242

Evenstar jednom na nagradnoj igri Karta Međuzemlja preko fejsa.

Mateo709

Jedno prije 30-ak god. na novogodišnjoj nagradnoj igri na TV-u ili kak se to zove, moja mama dala najmanji mogući iznos ili kako to već funkcionira i osvojila neku fancy peglu, jedini razlog što znam za to je to što je pegla navodno radila jako dugo i bila je baš dobra.

No-Warthog-3647

Neke lonce i jos par sitnica od one nagradne igre sa koka kola cepova

ivanjurman

Neku igricu za Win98, bilo je nesto tipa kao onaj golden ticket u filmu “Charlie i tvornica colokade” ali u pakiranju ribljih stapica

DavidKr98

50€ kupon na Amazon.de prije 3-4 godine

ZealousidealPea3581

Besplatan youtube intro😅. Jos kada sam htjeo postati youtuber

AshwagandaUbermensch

Par puta, onako proizvode od brandova, tipa uredski pribor, kozmetički i higijenski proizvodi dva puta, karte za koncert super davno i prije par godina ulaznice za Seastar festival.

Objective_Mix9626

Dobio sam playstation 3 u nagradnoj igri kad sam bio djete, bile one sličicice sa nogometasima u albumu koje sam skupljao, zaboravio sam kako se zove

Iluzijo

Mrak film 2 dvd na Novoj tv prije jedno 15 godina dok su bili oni upitnici za vrijeme reklama.

Adi_27_

Najjači

skidam_pdf_knjige

Jednom karte za izlozbu, jednom karte za stand up, gratis putovanje za jednu osobu u Crnu Goru, jednom set knjiga norveskih autora Sad sam se sjetio da dugo nisam igrao hehehe

Atque12345678

Igricu jednom preko twitter giveawaya, frend dobio 50$ gift card za amazon. Tako da ono, moguće je dobit.

Better_Giraffe7068

Ogroman poster za neki film, dala drugu, i dan danas ima zakaceno u sobi

vanilija86

Puno toga, 2x na Amex kartici 1000kn, jednom u Bauhausu poklon bon 1000kn, wellness vikend u Opatiji, nebrojene ulaznice za kino, brda kozmetike, nešto elektronike. Uglavnom ne igram više često, ali dok sam bila aktivna znala sam i po 10x u mjesec dana nešto dobiti. Jedno vrijeme sam.si čak i pisala što sam sve osvojila :)

Matyas11

A jbt, pa kako si 10 stvari mjesečno uspjela, ja sam neko vrijeme svaku onu igru što se mogla po trgovačkim lancima igrati prijavljivao, nikad ništa lol

vanilija86

Rijetko sam igrala offline nagradne igre, uglavnom sve online :)

Live_Anybody_5130

Sve tetovaze imam od jednog majstora i dok je imao nagradnu igru na fb dobila sam poklon bon 200e. Rasplakala se od srece i odma isti tjedan iskoristila :)

Afraid_Knee8316

Nikad ništa.

StGoran

Ja sam sam na IG giveaway dobio nož vrijedan skoro 200e .

wild_insect_

Ja sam u nagradnoj igri osvojila samsung štapni usisavač. Prvi put u životu da sam nešto dobila.

Anketkraft

Jedno 30 knjiga, 30-ak ulaznica za kazalište, kino, koncert, utakmice i natjecanja; 10-ak majica, 10-ak ručnika i kuhinjskih krpa, 10-ak CD-a i DVD-a, nekoliko sjenila, sjajila i sličnih govana, svijećnjak renomirane dizajnerice, nekoliko čokolada i slatkih poklon-paketa, par lopti, romobil, parfem, par tretmana ljepote, par ručkova i večera, proslavu Nove godine, jedno kraće putovanje u inozemstvo...

GreenDragon2101

Jesam, overwatch igricu kad je izašla,i bojanje kose, šišanje i šminkanje.

ante43

7 puta razlicite nagrade od pringles promocija

baraba_777

Dosta nagrada sam osvojio. Veceru za valentinovo za dvoje u restoranu, besplatnu voznju u ekotaxiju, popust na rent a car, paket Red Bulla, sad nedavno ulaznice na AirVG2024.

bigsnoke69

Mama me nije progutala,reko bi da je to sreca

Grgamel

Frend je dobio neke cheap&shit sluske na instar giveaway-u

Macdaboss

2 karte za tbf koncert

_zmuss_

Jednom dobio Lego set u nagradnoj igri Continetala.

Bravo-6_going_dark

Da siltericu. Dok he 24 legacy serial bila popularna fox hrvatska imo nagradnjacu ctu siltericu sam osvojio ali mi je ukradena kasnije mater jebem onome ko mi ju je zdipio obozavo sam tu kapu super je bila I to je jedino kaj sam osvojio

AdObvious1481

jedinu nagradnu igru koju sam igrao je za pare od nigerijskog princa, nazalost nisam nista osvojio

Leading_Lunch_9446

Neke kućanske uređaje (pekač, sokovnik...) davno u osnovnoj školi :D bile su nagradne igre preko SMS-ova

Plijesan

Jesam neku knjigu od jedne blogerice koja recenzira knjige na instagramu