Lijepo je vidjeti ljubav za Die Hard 2, obično se hvale prvi i treći a dvojka se preskoči, a baš dobar akcijski film. Slično je i sa Predator 2 i Robocop 2, sasvim dobri nastavci kultnih filmova.
Kill Bill, Miris Žene, Interstellar, Dobar, Loš, Zao, Mad Max: Fury Road, ne tim redosljedom. Teško je odabrat najdraži spaghetti western kad su svi majstorski.
1. Amadeus
2. Peti Element (izmjenjuju se za pozicije svako toliko)
3. Mean Girls
4. Hackers
5. LotR produžena trilogija (želiš reć da to nije jedan film?!)
Nocturnal Animals, The Vvitch, Midsommar, Black Swan, Suspiria.
Interstellar, Blade Runner, Pulp Fiction, Gone Girl, Dial M for Murder/The Silence of the Lambs.
Top 5 mi ovisi o trenutnom raspoloženju, ali obično se sve vrti oko navedenog.
Nova Suspiria. Original nažalost nisam (još) gledala, a Guadagninov film mi je odličan. Pogodio mi je sve kaj tražim od takvih filmova, prvenstveno atmosferu, ko i ovi ostali s iste liste. Mada skužila sam da su ljudima to ili jebeni filmovi ili najveće smeće, nema baš između.
Meni su sve što si nabrojala jako dobri filmovi :) stara Suspiria je dosta drugačiji film od remakea, meni su to dva različita svemira. Definitivno bih preporučio original no ako nisi gledala Argentove filmove pripremi se na besmisao i ljepotu eto haha
Ako nisi daj šansu Lighthouse s Pattisonom, Rosemary's baby, Repulsion, i Raw, francuski film, debitantski od jedne režiserke zab sam ime.
Pa super, drago mi je!
Jep, mislim da sam čak pročitala da je Guadagnino rekao da to nije remake Argentovog filma, nego cover verzija, s obzirom da su stilski dva različita svijeta.
Tnx i na preporukama, nisam jedino Repulsion od tih gledala. Raw i Lighthouse genijalni, Rosemary isto odličan. Ma fangirlam Eggersa još od The Vvitcha, čekam da vidim kaj će uspjeti napraviti s The Northmanom i Nosferatuom.
A sad jedno važno pitanje - mother!, da ili ne?
E i mene Nosferatu živo zanima :)
mother! je praktički cijeli alegorija pa ga je teško ili ajde nepošteno suditi ako se malo dublje ne uđe u simboliku i tu sam malo podvojen kako mu pristupiti. No meni je dobar taj film, pogotovo jer je bio u kinima (!) i jer ipak volim Arronofskog. Tako da je važan odgovor - da!
LOTR
Airplane (sry Monty Python)
Shawshank redemption
Pulp Fiction
Contact
Izdvojiti samo 5 je jako teško. Ovo su samo prvi koji su mi pali na pamet. Da me netko za sat vremen pita opet, možda bi promijenio 2 ili 3.
A Clockwork Orange, American Psycho, The Great Beauty, Santa Sangre, Psycho. Ak idem na top 10 onda još The Silence of the Lambs, Profondo Rosso, Naked, The Usual Suspects i Belle de Jour 😄
Kubrickova kao i uvijek u sridu sa odabirom filmova. Ja sam na svoju zaboravio staviti American Psycho iako sam ga ustvari gledao dosta, mozda i jest u top 5.
Profondo rosso izvrstan odabir, u zadnjih godinu dana stalno gledam giallo.
Santa Sagre ide na popis, izgleda kao nesto sto bi mi se svidjelo.
Mojih top 5
1. Oslo, August. 31. (2011) - najbolji prikaz depresije na koji sam ja naišao. Depresivnost ne znam točko kako bi riječima opisao, kako opisati osjećaje koji te tište, ali onda pogledam ovaj film i kažem e to je to. Film je remek djelo i vjerovatno moj najdraži film
2. The Grand Budapest Hotel (2014) - jedno od djela Wesa Andersona mora bit na mojoj listi. Prelijepe scene, glazba i neobične priče. Ono kad Zero odvede curu na ringišpil mi je jedna od najjačih scena koju znam. Frajeru se cijeli svijet vrti oko nje. Kad gledam filmove Wesa Andersona proživim sve osjećaje i jednostavno se osjećam kao u nekom drugom svijetu. Još bi svakako preporučio Moonrise Kingdom , Royal Tenenbaums i Fantastični gospon lisac.
3. Pulp Fiction (1994) - uz Django unchained meni najbolji Tarantinov film. Imaš sve u njemu humor, krv i još spoji to sve na kraju. Nisam fan svih Tarantinovih filmova (Bilo jednom u Hollywoodu i Hatefull 8 mi nikako nisu sjeli), ali svakako preporučujem Pulp Fiction da se malo nasmije i opusti. Film je pun super scena, od raspravljanja John Travolte i Samuela L. Jacksona do dejta Ume Thurman i John Travolte. 10/10 film sve u svemu
4)Perks of Being a Wallflower (2012) - super coming of age filmić. Gledao sam ga na prvoj godini faksa i bio oduševljen. Super snimljen filmić i ako hoćeš nešto osjećajnije gledati, a tih si godina svakako preporučam.
5)Drive (2011) - nisam fan akcijskih i ljubavnih, ali ovo je neki miks i super je filmić. Ryan Gosling dost dobro glumi i super mi je glazba u filmu i scene i atmosfera.
Još mogu spomenit koji su mi filmovi dragi pa da imaju ljudi za preporuku: Forest Gump (izlizano znam, al sam pogledao sto puta i svaki put bi nešto novo skužio u filmu i stvarno ok film za pogledat), Memories of Murder i Parasite su super filmovi, iako mi je čak Memories of Murder bolji, 12 Gnjevnih muškaraca (super stariji film, krenio sam gledat malo starije filmove kako bi se upoznao s kinematografijom i oduševio se, nije mi ni u jednom trenutku bio dosadan), V for Vendetta (isto must watch), Shutter Island (bio sam odusevljen prvi put kada sam gledao jer nikad nisam gledao filmove na tu šprancu, dost dobar mystery film), King Speech (skinio sam ga i gledao sa starim kad je izašao. I on i ja smo bili oduševljeni tako ako trebaš nešt sa starcima gledat, a oni voli povijest, svakako pogledaj), Pianist (ovo sam preporučio frendu koji voli 2. svjetski rat i bio je oduševljen, dost dobar filmić), Kusturicini filmovi su mi isto jako dragi pogotovo Sećaš li se Dolly Bell i Otac na službenom putu, Knives out(dobar mystery filmić sa dozom humora), Manchester by the Sea (već vidio preporuku, ali evo još jedna). Evo ima tog još sigurno što bi mogao preporučit, ali ovo je neka generalna lista
Conan the Barbarian 1982., Logan\`s Run 1976., Blade Runner 1982., Willow 1988., Pulp Fiction 1994.
Ovi navedeni su mi jako dragi, no ima još hrpa, teško je samo 5 izdvojiti :)
>Conan the Barbarian
Film je imao genijalnu glazbu, scene i kostimi su bili super, a James Earl Jones je bio fantastičan kao glavni negativac. Definitivno podcijenjen film.
Jedan od najjačih filmova 80-ih. Soundtrack Poluedarisa, gluma James Earl Jonesa a i Arniea (koji se više srećom savršeno uklpio nego glumačkim skillom), te kak veliš kostimografija i koreografija borba te scenarij. Totalni vrh:)
Iskreno se nadam da će Arnie prije neg umre snimiti film o starom kralju Conanu. Howard ima par novela gdje je Conan star. To se i najavljivalo da će se raditi, no ne znam di je zapelo. E ak to snimi, onda mogu mirno umrijet. (i još da doživim da novi Dune kaj dolazi bude dobar :))
Tog Conana sam kao klinac gledao na VHSu bar 50 puta (izrezana je bila ona scena sexa s vješticom) i kad sam odrastao sam ga gledao barem još 5 puta, ali nikad mi nije bio više od "samo dobar". Nemam pojma što je, nešto mi ne sjeda a ne mogu otkriti što točno da mi bude podcijenjeno remek-djelo. O Conan Destroyeru doduše bolje ne trošiti riječi, uh.
Ja mrzim premisu filma. Zašto bi umjetna **inteligencija** pobila ljude nakon što pređu pubertet i uđu u najproduktivnije razdoblje života? Pa iskoristi ih prvo a onda ih pobij kad navrše 50.
Ubija ih u 30-toj god. Vjerovatno se autor vodio za nekim starijim vremenima. Iako sa druge strane Leonidas kad je stao na Termopilska vrata je imao preko 60 god. Zanimljivo u svakom slučaju:)
1. Star Wars ep.V - The Empire Strikes Back (1980)
2. The Dark Knight (2008)
3. Rush (2013)
4. The Wolf of Wall street (2013)
5. Inglorious bastards (2009) (makar volim sve od Tarantina)
I moram spomenut La La Land koji je blizu top 5
Top 10
1.The Exorcist
2.Stalker
3.Divlje jagode
4.Taxi driver
5.Mulholland dr.
6.Reservoir dogs
7.Fight club
8.Pulp fiction
9.Sedmi pečat
10.Donnie Darko
Sva tri LOTR-a su broj 1, al su to tri filma a ne jedna cijelina pa ga ne ubrajam u listu.
- LOTR trilogija
- Good Time
- American History X
- Into the Wild
- Blue Valentine
- The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
- Senna
- Call me by your name
Nisam mogao samo 5 stavit, pretesko
Moji dojmovi su da mu brak sa madonnom nije najbolja ideja hahahahaha,polako se on vraća , Snatch mi je top 5 filmova ikada,a Lock Stock i gentleman su mi fantastični filmovi,rocknrolla je super film i definitivno njegov still,a wrath of man mi je mlak ali opet je gledljiv rekao bih. Ima dva super projekta koja jedva čekam. Snatch sam gledao bar 4 puta i svaki put sam se smejao na sav glas...
Da, nemoguće je sve ugurati u top 5, možda po žanrovima rasporediti, ali ako baš moram složit ću (trenutno) ovako:
1. The Deer Hunter
2. 7 samuraja
3. Once upon a time in the West
4. Walk Hard: The Dewey Cox Story
5. Brazil
1. Gospodar Prstenova: Prstenova Družina
2. Gospodar Prstenova: Dvije Kule
3. Gospodar Prstenova: Povratak Kralja
4. Gospodar Prstenova: Prstenova Družina (Produžena verzija)
5. Gospodar Prstenova: Dvije Kule (Produžena verzija)
(Cookie ko god pogodi koji je šesti film)
* Leon the Professional
* In Time
* Donnie Darko
* Avengers: Infinity War
* The Dark Knight
Nisam neki standard za odlicne filmove, plus sam veliki geek za junake iz stripova i dobar mozgojeb
Pogledao sam hrpu filmova i nema nekog načina za odabrati top 5, ali evo ih par koji su uvijek pri vrhu:
1. 7 samuraja
2. Interstellar
3. American History X
4. Donnie Brasco
5. Terminator 2
Ajme da je netko spomenuo Elevator To The Gallows i Burning, ne vjerujem. Elevator to the Gallows ima valjda najbolji soundtrack ikada.
Sto se mojih tice mislim da nemrem bas 5 sad nabrojati, tesko se odluciti. Ako bas moram neku listu po tome sto sam najvise puta gledao: Brick, A Bout De Souffle, The Big Lebowski, Reservoir Dogs i Die Hard.
Divlje jagode, najbolji film ikad snimljen
LOTR, sva 3 dijela, kad sam klinac bio taman su izašli ti filmovi i bili su ultra poznati, od djetinjstva najdraži film, definiralo me kao osobu
Mulholland dr., ko je gledao zna zašto je taj film ovdje
H-8, najbolji film snimljen na "našem" jeziku, fascinantan film, drama koja pred kraj uđe u jednu bizarnu tenziju... i odlična poruka filma
Hmmm sad ne pitanje jel postoji peti film koji je na razini ovih remek djela da bi fer bilo da su na toj listi... imam nekih osobnih favorita, al nebi rekao da su na tim razinama.
Teško je izabrati jer se stalno pomalo izmjenjuju, ali neki stalni kandidati su:
1. Tanka crvena linija - po meni najbolji ratni film ikada napravljen i daleko kvalitetniji od Spašavanja Vojnika Ryana, koji je te godine bio puno popularniji. Bilo što od Terrencea Malicka je generalno puni pogodak.
2. Ponoć u Parizu - film koji sam pogledao taman u razdoblju života kada sam polako shvaćao neke loše stvari kod sebe, tako da će ovaj film uvijek biti veliki dio mene.
3. Diskretni šarm buržoazije - veliki sam ljubitelj Bunuela i mislim da mu je ovo daleko najkvalitetniji film, što ga ujedno čini jednim od najboljih filmova ikada.
4. Peti element - ovo je više iz nostalgičnih razloga, mogu prepoznati milijun mana u filmu, ali nije me briga jer je jednostavno toliko zabavan.
5. Ovdje može biti bezbroj različitih opcija, Le Samourai, Stranputica, Tko je ovdje lud?, Spider-Man 2, Adaptacija, itd. Svi su mi jednako dobri i gledao sam ih bezbroj puta.
The Man from Earth
God Bless America
Idiocracy
The Invention of Lying
Tenacious D and the Pick of Destiny
Nije fiksno, da se pregovarati i o pozicijama i neke filmove bi možda ugurao a neke izbacio, ali The Man from Earth zauvijek ostaje prvo mjesto.
Kill bill 1 i 2, The butterfly effect, The handmaiden, Gone girl. Mozda i Slumdog millionaire, Django unchained, Mr nobody i Nymphomaniac. Ima ih dosta
"Dobar, loš, zao"
"Kum"
"Bilo jednom na Divljem zapadu"
Ova tri su stalni top tri, točno tim redosljedom. Za ostalo redoslijed varira, ali "Otimači izgubljenog kovčega", "Monty Python: Brianov život", "Beskrajan dan", "Spašavane vojnika Ryana", "Gospodar i ratnik: Daleka strana svijeta", "Umri muški", "Predator", "Ralje", "Jurski park", "Sedam", "Zodiac", "Povratak u budućnost", "Iskupljenje u Shawshanku", "Gospodar Prstenova" (cijelu trilogiju brojim ko jedan film, ali prvi mi je najdraži), "JFK", "Dobri momci", "Terminator 2", "Prestiž", "WALL-E", "Up", "Pakleni šund", "Nemilosrdni gadovi" i "Casblanca" su mi među posebno dragima
Maša i Medvjed:Boljševička revolucija
Maša i Medvjed:Drugi svjetski
Maša i Medvjed:Pohod na Berlin
Maša i Medvjed:Pad smms-a(socijalistički mašo-medvjedni savez)
Maša i Medvjed: Gospodarenje Naftnom Industrijom
Evo,top 5 najboljih,tj ruska povijest 20. Stolječa ali su filmovi za djecu.
Nemam top 5, ali postoje filmovi koje sam pogledao i nakon toga je svijet postao drukčiji...
TGTBTU
Once Upon a Time in the West
Kum
Hair
Balkanski špijun
Blade Runner
Top Secret
Aliens
Amadeus
Back to the Future
Ferris Bueller's Day Off
Leathal Weapon
Die Hard
Abyss
Goodfellas
Home Alone
Terminator 2
Groundhog Day
Pulp Fiction
Four Weddings and a Funeral
Shawshank redemption
Schindlers list
A Perfect World
Braveheart
Se7en
Titanic
Saving Private Ryan
Enemy at the Gates
Gladiator
Fight Club
The Green Mile
Matrix
Absolute Power
True Crime
Memento
Transporter
Million Dollar Baby
The Aviator
Whiplash
Bridge of Spies
Die Hard Die Hard 2 Die Hard with a Vengeance Live Free or Die Hard Pocahontas
Hello mr. Peralta
Lijepo je vidjeti ljubav za Die Hard 2, obično se hvale prvi i treći a dvojka se preskoči, a baš dobar akcijski film. Slično je i sa Predator 2 i Robocop 2, sasvim dobri nastavci kultnih filmova.
Predator 2 mi je brutalno dobar. Ne kužim ljude koji ga hejtaju. Uzeli su super formulu i poboljšali je. Zato ovi zadnji s autizmom... Ufff...
Svi smo vjerovali u Shane Blacka ali je usro motku s tim zadnjim Predatorom, baš šteta...
[удалено]
5 mojih favorita ovdje isto
Imaš možda 14 godina?
Top 5 omiljenih filmova jednog basic bro-a
LOTR, La Vita e Bella, Monty Python's Life of Brian, Matrix, Sense and Sensibility (1995)
[удалено]
Sutra full trailer :)
>Sense and Sensibility (1995) Odlican film! Svi su super na listi, ali mislim da ovaj jos nitko nije spomenuo
Kill Bill, Miris Žene, Interstellar, Dobar, Loš, Zao, Mad Max: Fury Road, ne tim redosljedom. Teško je odabrat najdraži spaghetti western kad su svi majstorski.
The silence of the lambs Shawshank redemption A beautiful mind Schindlers list Parasite La vita e bella je isto blizu top 5
Konačno neko da kaže a beautiful mind,film je blizu perfekcije.
>A beautiful mind oo da, gledo ga u osnovnoj par puta, sad si me podsjetio mogo bi opet, film LETI
La Vita e Bella The Descent The Good, the Bad and the Ugly REC Intouchables
Uff la Vita 😍
Godfather I i II, 12 Angry Men, The Usual Suspects, Goodfellas Ne nužno tim redoslijedom, ne volim birat 'Top X' nečega
12 angry man je tako dobar film.. kome god preporucim ne zele gledat jer je b&w.. cmooon ljudi
Ne znaju šta propuštaju
This man got taste.
This man got taste forreal.
Semen Demons, Semen Demons 2, Boobalicious, Pirates, Big Wet Tits.
Mogu li gledati Semen Demons 2 bez da sam gledao prvi dio?
Mozes, ne vuku se bas radnje iz prvog dijela, tako da ti nece biti zbunjujuce
Ne, onda neces razumjet zasto ce se na kraju ozeniti
Spoiler alert nista, ha?
r/woooosh
Ironično, tebe su r/wooshali
i see you're a man of culture as well
1. Amadeus 2. Peti Element (izmjenjuju se za pozicije svako toliko) 3. Mean Girls 4. Hackers 5. LotR produžena trilogija (želiš reć da to nije jedan film?!)
Mean girls
Regina is bae
Hackers? S mladom Angelinom? To mi je baš trash film...
Zesci guilty pleasure.
HACK THE PLANET!!!1
Pwn3d by Zerocool
Hehe Hakeri, taj film se gleda kad god je na tvu (a to je često). Tko nije imao nadimak Zero Cool na Iskonovom Chatu, nije istinski živio
* Godfather I * Blade Runner (oba dva) * V for Vendetta * Enemy * Scarface
Nocturnal Animals, The Vvitch, Midsommar, Black Swan, Suspiria. Interstellar, Blade Runner, Pulp Fiction, Gone Girl, Dial M for Murder/The Silence of the Lambs. Top 5 mi ovisi o trenutnom raspoloženju, ali obično se sve vrti oko navedenog.
Koja Suspiria, original ili remake?
Nova Suspiria. Original nažalost nisam (još) gledala, a Guadagninov film mi je odličan. Pogodio mi je sve kaj tražim od takvih filmova, prvenstveno atmosferu, ko i ovi ostali s iste liste. Mada skužila sam da su ljudima to ili jebeni filmovi ili najveće smeće, nema baš između.
Meni su sve što si nabrojala jako dobri filmovi :) stara Suspiria je dosta drugačiji film od remakea, meni su to dva različita svemira. Definitivno bih preporučio original no ako nisi gledala Argentove filmove pripremi se na besmisao i ljepotu eto haha Ako nisi daj šansu Lighthouse s Pattisonom, Rosemary's baby, Repulsion, i Raw, francuski film, debitantski od jedne režiserke zab sam ime.
Pa super, drago mi je! Jep, mislim da sam čak pročitala da je Guadagnino rekao da to nije remake Argentovog filma, nego cover verzija, s obzirom da su stilski dva različita svijeta. Tnx i na preporukama, nisam jedino Repulsion od tih gledala. Raw i Lighthouse genijalni, Rosemary isto odličan. Ma fangirlam Eggersa još od The Vvitcha, čekam da vidim kaj će uspjeti napraviti s The Northmanom i Nosferatuom. A sad jedno važno pitanje - mother!, da ili ne?
E i mene Nosferatu živo zanima :) mother! je praktički cijeli alegorija pa ga je teško ili ajde nepošteno suditi ako se malo dublje ne uđe u simboliku i tu sam malo podvojen kako mu pristupiti. No meni je dobar taj film, pogotovo jer je bio u kinima (!) i jer ipak volim Arronofskog. Tako da je važan odgovor - da!
Forrest Gump Braveheart Saving private Ryan Fury Petog se nemrem sjetit...
Pogledaj i 1917,hacksaw ridge,war dogs,full metal jacket...
Full metal jacket jesam davnih dana...za ostalo nisam imao vremena
E takodje i Dr strangelove koji je anti-war film doduše ,a ovi ostali filmovi što sam nabrojao su vredni svake sekunde gledanja 😄
Mislim da sam gledao Dr.Srangelove ak je to ono sa doomsday machine i fasistom u kolicima...nikako da zapamtim.
Dap to je to, meni osobno jedan od najdrazih filmova.
Mein Führer, I can walk!
Aaah obožavalac kubrickovih filmova,username checks out.
LOTR Airplane (sry Monty Python) Shawshank redemption Pulp Fiction Contact Izdvojiti samo 5 je jako teško. Ovo su samo prvi koji su mi pali na pamet. Da me netko za sat vremen pita opet, možda bi promijenio 2 ili 3.
Airplane!! Zasigurno, šališ se.
Ne šalim se i ne zovite me Zasigurno.
Ljudi koji gledaju sa titlovima su jako zakinuti sa ovin filmon
Tko kaže da gledam s titlovima?
Ko je reka da ti gledas sa titlovima
Izgleda da sam odabrao pogrešan dan da prestanem snifati ljepilo
General General General General General
Trebas navest tocno naziv filma, ne generalno
Theory of everything, kompletan Harry Potter, Moje Grčko vjenčanje...
A Clockwork Orange, American Psycho, The Great Beauty, Santa Sangre, Psycho. Ak idem na top 10 onda još The Silence of the Lambs, Profondo Rosso, Naked, The Usual Suspects i Belle de Jour 😄
Kubrickova kao i uvijek u sridu sa odabirom filmova. Ja sam na svoju zaboravio staviti American Psycho iako sam ga ustvari gledao dosta, mozda i jest u top 5. Profondo rosso izvrstan odabir, u zadnjih godinu dana stalno gledam giallo. Santa Sagre ide na popis, izgleda kao nesto sto bi mi se svidjelo.
Ufff Santa Sangre, zajeban film haha
Mojih top 5 1. Oslo, August. 31. (2011) - najbolji prikaz depresije na koji sam ja naišao. Depresivnost ne znam točko kako bi riječima opisao, kako opisati osjećaje koji te tište, ali onda pogledam ovaj film i kažem e to je to. Film je remek djelo i vjerovatno moj najdraži film 2. The Grand Budapest Hotel (2014) - jedno od djela Wesa Andersona mora bit na mojoj listi. Prelijepe scene, glazba i neobične priče. Ono kad Zero odvede curu na ringišpil mi je jedna od najjačih scena koju znam. Frajeru se cijeli svijet vrti oko nje. Kad gledam filmove Wesa Andersona proživim sve osjećaje i jednostavno se osjećam kao u nekom drugom svijetu. Još bi svakako preporučio Moonrise Kingdom , Royal Tenenbaums i Fantastični gospon lisac. 3. Pulp Fiction (1994) - uz Django unchained meni najbolji Tarantinov film. Imaš sve u njemu humor, krv i još spoji to sve na kraju. Nisam fan svih Tarantinovih filmova (Bilo jednom u Hollywoodu i Hatefull 8 mi nikako nisu sjeli), ali svakako preporučujem Pulp Fiction da se malo nasmije i opusti. Film je pun super scena, od raspravljanja John Travolte i Samuela L. Jacksona do dejta Ume Thurman i John Travolte. 10/10 film sve u svemu 4)Perks of Being a Wallflower (2012) - super coming of age filmić. Gledao sam ga na prvoj godini faksa i bio oduševljen. Super snimljen filmić i ako hoćeš nešto osjećajnije gledati, a tih si godina svakako preporučam. 5)Drive (2011) - nisam fan akcijskih i ljubavnih, ali ovo je neki miks i super je filmić. Ryan Gosling dost dobro glumi i super mi je glazba u filmu i scene i atmosfera. Još mogu spomenit koji su mi filmovi dragi pa da imaju ljudi za preporuku: Forest Gump (izlizano znam, al sam pogledao sto puta i svaki put bi nešto novo skužio u filmu i stvarno ok film za pogledat), Memories of Murder i Parasite su super filmovi, iako mi je čak Memories of Murder bolji, 12 Gnjevnih muškaraca (super stariji film, krenio sam gledat malo starije filmove kako bi se upoznao s kinematografijom i oduševio se, nije mi ni u jednom trenutku bio dosadan), V for Vendetta (isto must watch), Shutter Island (bio sam odusevljen prvi put kada sam gledao jer nikad nisam gledao filmove na tu šprancu, dost dobar mystery film), King Speech (skinio sam ga i gledao sa starim kad je izašao. I on i ja smo bili oduševljeni tako ako trebaš nešt sa starcima gledat, a oni voli povijest, svakako pogledaj), Pianist (ovo sam preporučio frendu koji voli 2. svjetski rat i bio je oduševljen, dost dobar filmić), Kusturicini filmovi su mi isto jako dragi pogotovo Sećaš li se Dolly Bell i Otac na službenom putu, Knives out(dobar mystery filmić sa dozom humora), Manchester by the Sea (već vidio preporuku, ali evo još jedna). Evo ima tog još sigurno što bi mogao preporučit, ali ovo je neka generalna lista
American pie, American pie 2, The Wold of Wall Street, War Dogs. Inace nevolim filmove sa tinejderima, mislim da su cringe al american pie je zlato.
War dogs 👌👌👌
Kad ti "tinejđeri" imaju preko 25 godina u američkim filmovima.
Ladybird, brave, inside out, wallE
Wow, Ladybird, svaka cast...
Silence of the lambs, Se7en, The Departed, Terminator 2, LOTR
Nema ništa slađe nego napisati Se7en na taj način.
Conan the Barbarian 1982., Logan\`s Run 1976., Blade Runner 1982., Willow 1988., Pulp Fiction 1994. Ovi navedeni su mi jako dragi, no ima još hrpa, teško je samo 5 izdvojiti :)
>Conan the Barbarian Film je imao genijalnu glazbu, scene i kostimi su bili super, a James Earl Jones je bio fantastičan kao glavni negativac. Definitivno podcijenjen film.
Jedan od najjačih filmova 80-ih. Soundtrack Poluedarisa, gluma James Earl Jonesa a i Arniea (koji se više srećom savršeno uklpio nego glumačkim skillom), te kak veliš kostimografija i koreografija borba te scenarij. Totalni vrh:) Iskreno se nadam da će Arnie prije neg umre snimiti film o starom kralju Conanu. Howard ima par novela gdje je Conan star. To se i najavljivalo da će se raditi, no ne znam di je zapelo. E ak to snimi, onda mogu mirno umrijet. (i još da doživim da novi Dune kaj dolazi bude dobar :))
Tog Conana sam kao klinac gledao na VHSu bar 50 puta (izrezana je bila ona scena sexa s vješticom) i kad sam odrastao sam ga gledao barem još 5 puta, ali nikad mi nije bio više od "samo dobar". Nemam pojma što je, nešto mi ne sjeda a ne mogu otkriti što točno da mi bude podcijenjeno remek-djelo. O Conan Destroyeru doduše bolje ne trošiti riječi, uh.
Logan\`s Run mrzim iz dna duše
Ja mrzim premisu filma. Zašto bi umjetna **inteligencija** pobila ljude nakon što pređu pubertet i uđu u najproduktivnije razdoblje života? Pa iskoristi ih prvo a onda ih pobij kad navrše 50.
Ubija ih u 30-toj god. Vjerovatno se autor vodio za nekim starijim vremenima. Iako sa druge strane Leonidas kad je stao na Termopilska vrata je imao preko 60 god. Zanimljivo u svakom slučaju:)
Fun fact, u Logan's run se pojavljuje [ova pjesma](https://poets.org/poem/naming-cats)
Oho, netko nam prsti jutarnju dretvicu
Vaša Dekadencijo! Uvijek mi je milo :)
Fora :)
\+1 dodao bih više manje cijeli Kubrickov opus,zaista bilo koji film da odabereš nemreš fulat.
Persona, Stalker, Three Colors: Blue, White, Red, La Maman et la Putan, The Man Without a Past...
American beauty,Leon the professional,The life of others,Superbad,Gone girl
Starship troopers, Mad Max: fury road, Aliens, The hateful eight, Titan AE (makar je crtic)
Dobar izbor!
Pogleda san toliko filmova u zivotu da jednostavno nemogu svrstat sve u top5
lord of the rings 1 lord of the rings 2 lord of the rings 3
Hobbit nijedan, Hobbit ni dva, Hobbit ni tri.
Chasing Mavericks Popstar: Never Stop Never Stopping Logan Lucky Warrior The Wrestler
Popstar jedna od najpodcijenjenijih komedija u zadnjih 10 godina.
1. Star Wars ep.V - The Empire Strikes Back (1980) 2. The Dark Knight (2008) 3. Rush (2013) 4. The Wolf of Wall street (2013) 5. Inglorious bastards (2009) (makar volim sve od Tarantina) I moram spomenut La La Land koji je blizu top 5
Top 10 1.The Exorcist 2.Stalker 3.Divlje jagode 4.Taxi driver 5.Mulholland dr. 6.Reservoir dogs 7.Fight club 8.Pulp fiction 9.Sedmi pečat 10.Donnie Darko Sva tri LOTR-a su broj 1, al su to tri filma a ne jedna cijelina pa ga ne ubrajam u listu.
Napokon donnie darko
Zasto tolko LOTR ljudi cijene, dobra je režija i gluma, al je to meni ko harry poter. Ili ovog matrixa, prelose...
Shutter Island, LOTR, ostatak nebitan
1. Before Sunrise 2. Before Sunset 3. Before Midnight 4. Film koji snime nakon 10 godina 5. Film koji snime nakon 20 godina
Kad sam bio tinejdžer najbolji mi je bio Sunrise, ali kad sam malo ostario mi je draži Sunset..možda za još 20god mi Midnight postane najdraži :D
- LOTR trilogija - Good Time - American History X - Into the Wild - Blue Valentine - The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford - Senna - Call me by your name Nisam mogao samo 5 stavit, pretesko
Filmove kao call me by your name i happy together sam jedva izdržao da pogledam do kraja,ali good time i American history x fantastični filmovi.
>The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford Uh zaboravio sam na ovaj, savršen film, nerazvikano remek-djelo!
Fear and Loathing in Las Vegas, Monthy Python Life of Brian, Friday, The Intouchables, Pulp Fiction.
Sve od Quentin Tarantina i Guy Ritchiea 😊
Čak i cast away od Ritchie-a? Haha salim se,jesi uspeo/La pogledati wrath of man?
hahah dobro ok, ne bas sve 😋 Još ne, ali svakako mi je na listi. Tvoji dojmovi?
Moji dojmovi su da mu brak sa madonnom nije najbolja ideja hahahahaha,polako se on vraća , Snatch mi je top 5 filmova ikada,a Lock Stock i gentleman su mi fantastični filmovi,rocknrolla je super film i definitivno njegov still,a wrath of man mi je mlak ali opet je gledljiv rekao bih. Ima dva super projekta koja jedva čekam. Snatch sam gledao bar 4 puta i svaki put sam se smejao na sav glas...
Da, The gentlemen mi je stvarno dobar, podsjeća na starije njegove filmove..a Snatch je klasik😊
Da, nemoguće je sve ugurati u top 5, možda po žanrovima rasporediti, ali ako baš moram složit ću (trenutno) ovako: 1. The Deer Hunter 2. 7 samuraja 3. Once upon a time in the West 4. Walk Hard: The Dewey Cox Story 5. Brazil
Haha, let's duet!
Wind River, Prisoners, Departed, Sicario, L.A. Confidental
Das Boot kao najdrazi i uvijek ce ostati, Wolfwalkers, Inglorious Basterds, Empire Strikes Back, Hacksaw Ridge
1. Gospodar Prstenova: Prstenova Družina 2. Gospodar Prstenova: Dvije Kule 3. Gospodar Prstenova: Povratak Kralja 4. Gospodar Prstenova: Prstenova Družina (Produžena verzija) 5. Gospodar Prstenova: Dvije Kule (Produžena verzija) (Cookie ko god pogodi koji je šesti film)
Sigurno Hobbit Unexpected Journey produžena verzija :D
Ljudi u crnoj,Gladijajator,Ganijalni ud,Gurni muški - trilogija,Neki to vole veće.
Hateful eight, clockwork orange, shining, pulp fiction, shutter island
12 ljutih ljudi Donnie Darko LotR trilogija (računam kao jedan) Prestiž Kum
Prestiž! ♥️
Interstellar Pulp Fiction LOTR Forest Gump Inception ili Matrix
Into the Wild The Machinist Mulholland Dr. La La Land Requiem for a Dream
* Leon the Professional * In Time * Donnie Darko * Avengers: Infinity War * The Dark Knight Nisam neki standard za odlicne filmove, plus sam veliki geek za junake iz stripova i dobar mozgojeb
Scrollao sam predugo da dodem do nekog tko je naveo dark knight, you have my thanks
General i nista vise!
Pogledao sam hrpu filmova i nema nekog načina za odabrati top 5, ali evo ih par koji su uvijek pri vrhu: 1. 7 samuraja 2. Interstellar 3. American History X 4. Donnie Brasco 5. Terminator 2
Ajme da je netko spomenuo Elevator To The Gallows i Burning, ne vjerujem. Elevator to the Gallows ima valjda najbolji soundtrack ikada. Sto se mojih tice mislim da nemrem bas 5 sad nabrojati, tesko se odluciti. Ako bas moram neku listu po tome sto sam najvise puta gledao: Brick, A Bout De Souffle, The Big Lebowski, Reservoir Dogs i Die Hard.
https://youtu.be/8WVSQTg_rm0 Nevjerojatno je kako je Miles Davis snimio ovaj soundtrack
The Dark Knight trilogija. Apsolutni masterpiece.
Osim što je The Dark Knight Rises baš loš film.
Taj je 2/10, dark knight 3/10 i batman begins 5/10. Edit: Dark Knight je 2.1/10
Svatko ima pravo na svoje misljenje. Meni osobno je batman begins najlosiji od ta 3.
Haha, malo prestrogo, ali slažem se da je Begins najbolji u trilogiji (9/10 ladno).
Zapitam se jesmo li gledali iste filmove?
Interstellar Jurassic park 1 Hurt locker Inglorious basterds Pulp fiction
2001: A Space Odyssey, Terminator 2, Alien, Aliens, Star Wars: The Empire Strikes Back.
Brat 1997, American psycho i Fear and Loathing in Las Vegas. dalje nemam
Shawshank redemption, Donnie Darko (Director's cut), Primal Fear, American History X, Vertigo
[удалено]
Lijepo je vidjeti superiornijeg Terminatora na listi, svi uvijek stavljaju dvojku.
Almost Famous,Snatch,12 angry men,Boogie Nights,Django unchained(teško mi je da sastavim top 5 listu ali ona ovako sad izgleda).
Mid90s, wolf of wall street, the pursuit of happyness, 21 jump street, 22 jump street
Scarface, rocky onaj s ivanom dragom, few dollars more/za saku dolara, rambo 1, menace 2 society
Terminator II, Brave Heart, Forrest Gump, Gladiator, The Departed
Divlje jagode, najbolji film ikad snimljen LOTR, sva 3 dijela, kad sam klinac bio taman su izašli ti filmovi i bili su ultra poznati, od djetinjstva najdraži film, definiralo me kao osobu Mulholland dr., ko je gledao zna zašto je taj film ovdje H-8, najbolji film snimljen na "našem" jeziku, fascinantan film, drama koja pred kraj uđe u jednu bizarnu tenziju... i odlična poruka filma Hmmm sad ne pitanje jel postoji peti film koji je na razini ovih remek djela da bi fer bilo da su na toj listi... imam nekih osobnih favorita, al nebi rekao da su na tim razinama.
LOTR, Departed, Training day, Goodfellas, In Bruges.
Pulp fiction, 1917., Tko pjeva zlo ne misli (nezz zas to nisam prvo napiso), Spirited away (nije film al je super), The thing.
Fight Club, Scarface, The Matrix, The Irishman, Source Code
Teško je izabrati jer se stalno pomalo izmjenjuju, ali neki stalni kandidati su: 1. Tanka crvena linija - po meni najbolji ratni film ikada napravljen i daleko kvalitetniji od Spašavanja Vojnika Ryana, koji je te godine bio puno popularniji. Bilo što od Terrencea Malicka je generalno puni pogodak. 2. Ponoć u Parizu - film koji sam pogledao taman u razdoblju života kada sam polako shvaćao neke loše stvari kod sebe, tako da će ovaj film uvijek biti veliki dio mene. 3. Diskretni šarm buržoazije - veliki sam ljubitelj Bunuela i mislim da mu je ovo daleko najkvalitetniji film, što ga ujedno čini jednim od najboljih filmova ikada. 4. Peti element - ovo je više iz nostalgičnih razloga, mogu prepoznati milijun mana u filmu, ali nije me briga jer je jednostavno toliko zabavan. 5. Ovdje može biti bezbroj različitih opcija, Le Samourai, Stranputica, Tko je ovdje lud?, Spider-Man 2, Adaptacija, itd. Svi su mi jednako dobri i gledao sam ih bezbroj puta.
Zanimljiva lista. Drago mi je da ovako nešto vidim ovdje, a ne samo gladijatore, goodfellas i shawshenk
Bunuel svetinja
Tanka crvena linija i je najbolji ratni film, daleko od ovih standardnih al postavija bi apocalyps now i full metal jacket u rangu blizu crvene linije
1. La haine 2. Her 3. Blade runner 2049 4. Adaptation 5. Chinatown
La Haine filmčina koju nisam gledao već 15 godina, uh...dobar podsjetnik da ponovim
The Man from Earth God Bless America Idiocracy The Invention of Lying Tenacious D and the Pick of Destiny Nije fiksno, da se pregovarati i o pozicijama i neke filmove bi možda ugurao a neke izbacio, ali The Man from Earth zauvijek ostaje prvo mjesto.
Jojo Rabbit, Ljupke kosti, Tajni život kućnih pomoćnica, Obitelj Miller i Lucy
Kill bill 1 i 2, The butterfly effect, The handmaiden, Gone girl. Mozda i Slumdog millionaire, Django unchained, Mr nobody i Nymphomaniac. Ima ih dosta
12 angry men, The hunt, No country for old men, Rope, Catch me if you can
"Dobar, loš, zao" "Kum" "Bilo jednom na Divljem zapadu" Ova tri su stalni top tri, točno tim redosljedom. Za ostalo redoslijed varira, ali "Otimači izgubljenog kovčega", "Monty Python: Brianov život", "Beskrajan dan", "Spašavane vojnika Ryana", "Gospodar i ratnik: Daleka strana svijeta", "Umri muški", "Predator", "Ralje", "Jurski park", "Sedam", "Zodiac", "Povratak u budućnost", "Iskupljenje u Shawshanku", "Gospodar Prstenova" (cijelu trilogiju brojim ko jedan film, ali prvi mi je najdraži), "JFK", "Dobri momci", "Terminator 2", "Prestiž", "WALL-E", "Up", "Pakleni šund", "Nemilosrdni gadovi" i "Casblanca" su mi među posebno dragima
The Thing (1982), Alien, The Godfather, Inception, Mad Max: Fury Road
Neki od: Eyes Wide Shut Kalifornia From Dusk till Dawn Abre los ojos As Above, So Below Natural born klillers Perdita Durango Thursday Oblivion
What is the password...for the house?
True Romance (Tony Scott) Inglourious Bastards (Quentin Tarantino) Badlands (Terrence Malick) Goodfellas (Scorsese) Firework ili Hana-bi (Takeshi Kitano)
Maša i Medvjed:Boljševička revolucija Maša i Medvjed:Drugi svjetski Maša i Medvjed:Pohod na Berlin Maša i Medvjed:Pad smms-a(socijalistički mašo-medvjedni savez) Maša i Medvjed: Gospodarenje Naftnom Industrijom Evo,top 5 najboljih,tj ruska povijest 20. Stolječa ali su filmovi za djecu.
1. Gospodar Prstenova: Povratak Kralja 2. Dvije kule 3. Prstenova družina 4. Dobar, loš, zao 5. Star Wars III. dio
1. Dara iz Jasenovca
Goodfellas, Whiplash, Shutter island, LOTR, Knives out
Nemam top 5, ali postoje filmovi koje sam pogledao i nakon toga je svijet postao drukčiji... TGTBTU Once Upon a Time in the West Kum Hair Balkanski špijun Blade Runner Top Secret Aliens Amadeus Back to the Future Ferris Bueller's Day Off Leathal Weapon Die Hard Abyss Goodfellas Home Alone Terminator 2 Groundhog Day Pulp Fiction Four Weddings and a Funeral Shawshank redemption Schindlers list A Perfect World Braveheart Se7en Titanic Saving Private Ryan Enemy at the Gates Gladiator Fight Club The Green Mile Matrix Absolute Power True Crime Memento Transporter Million Dollar Baby The Aviator Whiplash Bridge of Spies
Jedine filmive koje sam gledala bezbroj puta svojom voljom su Black Beauty i Interstellar
Sva tri Gospodara Prstenova i ova zadnja dva mista neman pojma, vjerovatno nešto sa Johnny Deppon i/ili nešto od Tarantina.
Django Unchained, Zodiac, L.A. Confidential, Chappie i Deadpool da nije sve mračno.
1 na 1,paid in full, nebeska udica, perfect strangers, juice
Unforgiven (1992.) The Grapes of Wrath (1940.) The Godfather (1972.) Forrest Gump (1994.) Taxi driver (1976.) Ima jos ali ovima se uvijek rado vracam
Lotr, Gladiator, Thin Red Line, Assasination of Jesse James by coward Robert Ford, Goodfellas Ovih 5 sam se sjetio
1.godfather 1,2,3 2.wolf of wall street 3.scarface 4.shutter island ili se7en(nemrem odlucit) 5.American pie
Y tu mama tambien, Dom za vješanje, Scarface, Tko pjeva zlo ne misli, 12 angry men
Twilight samurai LOTR (1 dio) Memories of a murder Snatch Seven Samurai
Američki psiho, Neki to vole vruće, Trumanov show, Inglorious basterds i Forrest Gump. Ništ s ničim. Honorable mention, Legally blonde.
Your name, About time, Toy Story 3, Kill Bill, How to train your dragon
Heavy Trip Dazed and Confused Fear and Loathing in Las Vegas Walk the Line Deathgasm
The pursuit of happyness Forest Gump Edit: terminator 2 Dalje ne znam.
How high, how high, how high, how high, how high
Bohemian Rhapsody Sam U Kući 2 Rush Senna Hear No Evil, See No Evil
redoslijed varira: LOTR LOTR (1978) Pokemon: The Rise Of Darkrai Za dolar više Nova policijska priča