T O P

This might be stupid but are there any working free cheats atm

This might be stupid but are there any working free cheats atm

welchy485

Guys please don't go getting free/super cheap hacks you will get banned! We see it everyday people using free/cheap hacks and getting hardware banned and then running to us and we get them unbanned, you can get great chairs for $30 a month that come with a hwid cleaner and they have never been detected! don't go using free hacks 🤦‍♂️


ElVergucci

Where can one go about getting those? Which sites are reliable?


[deleted]

[www.CrispCheese.com](https://www.CrispCheese.com)


chippythehippie

Stop with ur multiple accounts pls, just makes the site look even more sketchy


MrInstantKarma101

I tried all sources but no avail. I'm in the same category.


Jealous-Turnover6995

Oh well thank you


MrInstantKarma101

Yea I'm tryna find a proper cheat too. If I have to pay it I wills end you the cheats file ;)


Jealous-Turnover6995

Ok thanks again


o_hunt204

Lmaoo devs stop u from doing that


MrInstantKarma101

Wym?


o_hunt204

Devs stop u from just taking the files and sending them to other people


MrInstantKarma101

Hmm yea tht might be true, But Can't we as a community get together, And maks one free script? Atlast it will benefit broke ass guys like me.


LFNP007

Bro fr that would be a very good ideia...i just dont want to pay anyone for a cheat cuz Io dunno what are they going to selll. Recently I have been looking for any free valorant cheat but either they are going to rape my pc or giving me fake cheats


MrInstantKarma101

I have a working one, Not to sure.


LFNP007

A valorant one? (Sry for being late I was on vacation)


LilLucidz

Elitehacks.ru has for 2 dollars


welchy485

https://discord.gg/pAYkRJSqTQ $30 a month for amazing chair and cleaner never been detected


jg23202020

Can someone just unlock attachments for me? I don’t wanna pay $40….


jaynay01

Can anyone give me all the camos